Monday 18 April 2011

Mengapa kau pergi...???

Mengapa kau pergi di saat aku memerlukan dirimu...?

Mengapa kau pergi di saat aku merindukan dirimu...?

Mengapa kau pergi di saat aku memanggilmu...?

Mungkin dunia kita berbeza....

Mungkin darjat kita tidak sama....

Mungkin juga kita tidak sejiwa...

Apakah ini merupakan ujian dari yang Esa..??

Apakah aku memang tidak layak denganmu sayang....??

Apakah kau sememangnya bukan milikku selamanya yang kekal abadi...??

Ya Tuhan.......

Berikanlah kekuatan kepada hambaMu ini.....

Ya Tuahan.......

Janganlah kau ambilnya daripada aku Ya Tuhanku....

Ya Tuhan......

Sesungguhnya dia memang bukan milikki lagi Engkau berikanlah aku kekuatan untuk menerimanya dengan redha....

Engkau satukanlah dia dengan insan yang lebih abik drpd aku Ya Tuhan.......

Aku amat menyintainya.....

Aku amat merindukannya.....

Aku amat memerlukannya.....

Tiada penggantimu dalam kamus hidupku selagi kau tidak dimilikki yang lain.........

Sincerely; DeQ_Bunk



No comments:

Post a Comment